Hoe plaats ik een bestelling?


Maak een account aan:

Met uw eigen account kunt u snel en gemakkelijk inloggen. Via de knop ‘Registreren’ kunt u een account aanmaken. Klik rechtsbovenaan op ‘Login’ en log in met uw persoonlijke gegevens. Zo kunt u makkelijk uw bestellingen plaatsen en uw vorige bestellingen terugzien.

Uw bestelling plaatsen:

Wilt u een wijn bestellen, dan klikt u op het winkelmandje naast de betreffende wijn. U kunt meerdere wijnen in uw winkelmandje plaatsen en de aantallen wijzigen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. 
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. U kunt ook uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres laten bezorgen. U moet 18 jaar zijn of ouder om bij Vinta Wines te kunnen bestellen. Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen.
Na het bevestigen van uw bestelling kunt u binnen enkele dagen genieten van uw wijn! U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Uw bestelling volgen:

Bij het versturen van uw bestelling ontvangt u een e-mail van PostNL of DPD met een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. U ontvangt deze mail een werkdag voor bezorging.

Een bestelling wijzigen of annuleren:

Als uw bestelling is verwerkt kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling verwerkt is.

Verzendkosten:

Wij rekenen €6,95 voor de verzendkosten aan.
Gaat u uw bestelling afhaling in één van onze afhaal-verkooppunten dan hoeft u niets te betalen. 

Service van Vinta Wines.


Niet tevreden garantie:

Is uw wijn toch niet naar wens? Dan kunt u tot 14 dagen na levering contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling terug te sturen. Samen spreken we een datum af waarop PostNL de wijn bij u kan ophalen. Er kan slechts een datum worden opgegeven en geen tijdstip. Flessen die open zijn geweest worden niet teruggenomen. U kunt er voor kiezen een andere wijn uit te zoeken of het bedrag terug te laten storten. Wanneer u kiest om het bedrag terug te storten zijn de kosten voor de terugzending voor uw rekening. Wanneer u kiest voor een vervangende wijn is het terugzenden gratis.

Grote of zakelijke bestellingen:

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden: contacteer ons via onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Levering van uw bestelling:

Bestellingen binnen Belgie worden binnen 1 à 4 werkdagen geleverd door PostNL of DPD. Voor grote en zakelijke bestellingen is de mogelijkheid om uw bestelling af te halen of er wordt een afspraak met u gemaakt voor de levering aan huis. Leveringen buiten Belgie: alleen in overleg via e-mail. Vul onderstaand formulier in.
Heeft u de verkeerde wijn ontvangen? Neem dan contact met ons op via e-mail of onderstaand formulier en wij zullen zo spoedig mogelijk de juiste wijnen bezorgen. Wanneer een wijn niet op voorraad is, nemen wij contact met u op voor een nieuwe leveringsdatum. Is deze datum voor u niet aanvaardbaar, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Betalen van uw bestelling.


Veilig betalen: heel belangrijk.

Met Bancontact/Mister Cash kunt u direct de betaling voltooien bij uw eigen bank. Betalen met Mastercard of Visa creditcard is ook mogelijk, u betaalt veilig online, via een beveiligde (SSL) systeem. Wij maken gebruik van de online betaalprovider Buckaroo. Zodra zij uw creditcardgegevens herkend hebben zullen zij uw betaling verwerken. Uw card-gegevens worden niet door ons opgeslagen. Voor grote en zakelijke bestellingen kan gevraagd worden naar een aanbetaling.

Hoe word ik vennoot (aandeelhouder) van Vinta Wines.

Uw aandeel kunt u op dezelfde manier bestellen als een van de wijnen. U plaatst de aandelen gewoon in uw winkelmandje en rekent af.

Wat zijn de voordelen om vennoot of aandeelhouder te worden:
U ontvangt 10 tot 15% korting op elke fles die u koopt.

Vragen: contacteer ons.

Wees gerust, jouw gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden en verwerkt door onze medewerkers. De ontvangen gegevens worden enkel gebruikt om met jou in contact te komen en jouw vraag te behandelen. Jouw gegevens worden niet doorgegeven voor andere doeleinden aan derde partijen. Meer informatie kan je vinden in onze privacy policy.